Välkommen in!


Här kan man läsa om mina inredningsplaner och drömmar, se bilder från vårt hem och ta del av en hemmamammas ljuvliga vedermödor.

tisdag 17 november 2009

Återupplivningsförsök

Bild från www.sakerhetshandbok.pelastustoimi.net


Nu mina damer och herrar, (dom kanske i snitt två personer i veckan som ännu av nån outgrundlig anledning trillar in på min dödförklarade blogg), är det möjligen ett återupplivningsförsök på gång! Jag hann ju knappt ens komma igång innan jag lade av pga tidsbrist och framförallt min andra graviditet som försatte mig i ett minst sagt halvdött tillstånd. I nio månader fanns jag i ett djupt svart hål fullt av illamående, dygnet runt kräks drygt hälften av den tiden och foglossning den andra halvan. Allt detta samtidigt som jag hade en vild 1,5 åring att ta hand om, vi flyttande, renoverade och byggde om övre våningen i vårt parhus. Det fanns helt enkelt inte tid och ork för att sköta min blogg.
Men nu, två och ett halvt år senare har orken och inspirationen återvänt, så nu funderar jag på att börja blogga igen. Jag tror det är över för den här bloggen men kanske en nystart i en 'nygammal' blogg skulle vara på sin plats? Ny blogg men i stort sett samma koncept.
Jag återkommer med detaljerna när jag tagit mitt slutgiltiga beslut och i så fall kanske startat upp lite smått. Sen gäller det bara att få folk att hitta mig igen.

1 kommentar:

Manne sa...

Vi lämnar o vänta på nästa posting, då. ;-)